Een nieuw kantoor inrichten of je huidige interieur vernieuwen, dat moet goed lopen. En hoeveel beter is het als je zelfs op voorhand al weet dat alles goed zal gaan? Wij geven je met dit artikel graag die gemoedsrust en doen onze aanpak uit de doeken. Want een project bij Seven O, dat eindigt in mooie resultaten. Letterlijk én figuurlijk.
Sabine, de bezieler van Seven O, staat je 100% bij tijdens de volledige duur van het project. Als ware het een one woman show beheert ze jouw project van start tot einde. De keuze om alles zelf te beheren zorgt voor een erg persoonlijke aanpak. Sabine ís Seven O, en omgekeerd. Ze werkt steeds samen met dezelfde partners met wie ze een vertrouwensband heeft, die ze ook graag opbouwt met haar klanten. Want vertrouwen is de basis van alle succes.
Stap 1: een moodboard
Bij Seven O staat jouw identiteit centraal. Wij brengen jouw identiteit en waarden naar buiten door middel van een uniek kantoorconcept. Dat doen we natuurlijk niet zomaar in het ongewisse. We gaan eerst met jou in gesprek om jullie waarden duidelijk af te lijnen. Tijdens dit gesprek bepalen we welke je duidelijk op de voorgrond wil vertalen en wat je wil uitstralen met je interieur. Hoe bezoekers en medewerkers zich moeten voelen wanneer ze binnenkomen, dat is wat we willen weten.
Op basis van dit gesprek werkt Sabine een moodboard uit waarin ze de sfeer weergeeft die het kantoorconcept dient uit te stralen. Op dit moodboard komt alles terug: de hoofdkleuren, de materialen, de accentkleuren en welk soort meubilair we gaan gebruiken om de identiteit naar buiten te dragen. Eens dit moodboard is goedgekeurd, gaan we over naar de volgende stap.
Stap 2: concept en ruimtelijke planning
In deze fase werken we samen het concept concreet uit. Transparantie staat voorop! We gaan tot in detail met jou overlopen hoe het kantoorconcept in elkaar zal zitten. Dit mag je letterlijk nemen: van specifieke kleur- en materiaalkeuze, tot zelfs muziek toe. We gaan dieper in op hoe we de oppervlakte optimaal zullen benutten en hoe we een stimulerende omgeving gaan creëren. Sabine stelt een draaiboek op dat als leidraad dient om alles in goede banen te leiden en details tot leven te wekken.
Stap 3: realisatie van het project
Van zodra alle afspraken rond het draaiboek zijn gemaakt, gaan we over tot het opstellen van een concrete offerte. Ook hier gaan we prat op transparantie. Alles wat je als opdrachtgever dient te betalen, nemen we op in de offerte. Simpelweg omdat we op die manier eventuele onverwachte kosten vermijden. Tijdens deze fase gaan we over tot het aankopen van de afgesproken materialen en het effectief tot leven wekken van het kantoorconcept.
Jouw concept krijgt dan ook gestaag vorm. Je wordt als opdrachtgever nauw betrokken bij de vooruitgang van het proces. Sabine leidt alles in goede banen zodat jij zorgeloos verder jouw bedrijf kan leiden, terwijl je (nieuwe) kantoor tot leven komt. We eindigen met een afgewerkte kantoorruimte waarin jouw waarden duidelijk naar buiten komen en zowel bezoeker als medewerker de identiteit van jouw bedrijf beleeft.
Stap 4: nazorg
Je dacht vast al “hoe kan er nu nog een vierde stap zijn na oplevering”? Wel, voor ons stopt het niet bij het afwerken van jouw kantoor. Sabine blijft ook nadien beschikbaar om jou te helpen met alles wat je nog nodig hebt. Updates, eventuele problemen, extra’s … Met plezier helpt ze jouw kantoor steeds verder groeien volgens de groei van jouw bedrijf. Jouw noden en wensen zijn haar uitdaging. Seven O staat voor je klaar!
Gedurende het volledige traject kan je dus rekenen op professionaliteit, transparantie en een persoonlijke aanpak waarbij je geniet van een comfortabele gemoedsrust. Elke stap wordt nauwgezet met jou besproken en elke beslissing afgestemd. Geen verrassingen, alleen maar zekerheid. Dat is de garantie die Sabine jou met Seven O biedt.
Interesse om jouw kantoorconcept met Seven O uit te werken? Aarzel niet om contact op te nemen. Een eerste contact is geheel vrijblijvend, en wij horen graag wat we voor jou kunnen betekenen.